Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Τρεις Μήνες Χώρια

Γύρισα σπίτι, είχα κουραστεί πολύ από τη δουλειά και ήθελα να μόνο να κοιμηθώ. Δεν είχα κουράγιο ούτε να φάω. Μπήκα στο μπάνιο γδύθηκα, έκανα ντουζ και έπεσα στο κρεβάτι. Με ξύπνησε το κουδούνι που χτυπούσε επίμονα. Σηκώθηκα κι άνοιξα την εξώπορτα και άφησα την πόρτα του διαμερίσματος ανοιχτή. Ήμουν γυμνός και πήγα να ντυθώ. "Ήρθα" άκουσα μια γυναικεία φωνή. "Περίμενε ντύνομαι" λέω, έβαλα ένα μποξεράκι και πήγα στο σαλόνι.
"Δεν με περίμενες, ε;" λέει χαμογελαστά.
"Όχι, τι θέλεις;" της λέω.
"Ήρθα να σου πω τα νέα μου, έχω ευχάριστα."
"Για λέγε" της λέω και κάθομαι δίπλα της.
Άναψε ένα τσιγάρο, μου τό δωσε κι άναψε ένα και για κείνη. Θυμόταν ότι αυτό μου άρεσε πολύ. Κάναμε μια μεγάλη τζούρα σχεδόν ταυτόχρονα. Ο καπνός σχημάτιζε ένα επίπεδο κάτω από τη λάμπα, είχε ήδη βραδυάσει. Σταύρωσε τα πόδια της, φόραγε μια μαύρη φούστα, είχε τέλεια μπούτια.
"Έπιασα δουλειά" μου είπε φωναχτά λες κι ήμουν κουφός.
"Βασικά έπιασα δυο δουλειές"
Τέλεια, σκέφτηκα, χρησιμοποιεί ακόμη τα δυο μεγάλα χαρίσματά της που είναι η πουτανιά και η ομορφιά της.
"Δουλεύω το πρωΐ σε ένα φούρνο και το απόγευμα σ' ένα ιατρείο γραμματέας. Βγάζω σχεδόν χίλια πεντακόσια ευρώ το μήνα". Ρούφηξε μια δεύτερη τζούρα.
"Τέλεια, πιστεύω ότι έκανες αυτό που πάντα ήθελες, συνδύασες τα ασυνδύαστα" της λέω, ρούφηξα μια γερή και πήγα στο ψυγείο, έβγαλα δυο μπύρες, τις άνοιξα και της έδωσα τη μια. "Ευχαριστώ" μου είπε και εγώ κάθισα αναπαυτικά στην πολυθρόνα μου.
"Τέλεια θερμοκρασία, έτσι όπως ακριβώς μ' αρέσει",
κάτι τέτοια έλεγε και νόμιζα πως είχε αρχίδια και κοιλιά αλλά τα κάλυπτε με το τεράστιο στήθος, τον τέλειο κώλο και τα βαθυπράσινα μάτια της.
"Έχω βρει τον Άλεξ και περνάμε πολύ καλά, ταιριάζουμε στο σεξ, φαίνεται να με γουστάρει πολύ και με προσέχει".
"Ωραία" της λέω,"σου άξιζε ένας τέτοιος άντρας, πάντα το πίστευα ακόμη και τότε που λεγες ότι ήσουν καψούρα μαζί μου και δεν είχες μάτια γι' άλλον".
"Εντάξει αυτά ίσχυαν τότε" είπε, "στο μεταξύ με τρέλανες εσύ και οι κυκλοθυμίες σου, άσε που στο τέλος δεν μου κανες και καλό κρεβάτι".
"Ποτέ δε σου κανα καλό κρεβάτι" της λέω, "εσύ απλά ήσουν τόσο ερωτευμένη μαζί μου στην αρχή που τελείωνες συνέχεια".
"Ίσως έχεις δίκιο, δεν το χα σκεφτεί έτσι ποτέ" μου λέει και πίνει ακόμη μια μεγάλη γουλιά από το μπουκάλι. Είχε τέλεια χείλη και ειδικά όταν περικύκλωναν τόσο ασφυκτικά το στόμιο του μπουκαλιού.
" Α ξέχασα" της είπα, "σου άρεσε το σεξ που σου κανα και τότε που σου λεγα της φαντασιώσεις μου για σένα και την κολλητή σου, ολοκλήρωνες τρελά. Αλλά τέλοσπάντων, γιατί ήρθες εδώ Σαββατιάτικα;"
"Μίλτο, είμαι έγκυος και θα το κρατήσω" μου λέει κοφτά.
Έμεινα μαλάκας, είχαμε χωρίσει εδώ και τρεις μήνες και θυμάμαι ότι στα τελευταία το κάναμε πάντα χωρίς προφυλάξη.
Έκανα κι εγώ την αναμενόμενη ερώτηση.
"Δικό μου είναι το παιδί;"
"Ναι" μου απάντησε, "ήρθα να στο πω για να το ξέρεις αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα, ο Άλεξ νομίζει ότι είναι δικό του. Δυο εβδομάδες αφού με χώρισες είχα πάει με τον Άλεξ και τελείωσε μέσα μου, βέβαια εγώ είχα καθυστέρηση ήδη δέκα μέρες. Νομίζει ότι είναι δικό του".
Τρελάθηκα, δεν πίστευα αυτά που άκουγα. Ήπια όλη μου τη μπύρα μονορούφι, άναψα τσιγάρο και κοίταζα το ταβάνι.
"Δε θα πεις τίποτα;" μου λέει, "έχεις γιο, χθες έκανα υπέρηχο και μου το είπε ο γιατρός".
"Έχω γιο ε; Δηλαδή έρχεσαι Σαββατιάτικα και μου λες ότι κράτησες το παιδί χωρίς καν να με ρωτήσεις ή απλά να το αναφέρεις,
το φόρτωσες σε έναν κακόμοιρο που απλά σε πηδά
και έρχεσαι και μου τα λες τρεις μήνες μετά;
Γιατί; Τί να κάνω; Τί να πω; Πώς θες να το πάρω;
Πραγματικά θέλω να σου σπάσω τα μούτρα τώρα αλλά δεν μπορώ να το κάνω".
" Είσαι ηλίθιος και μαλάκας" μου είπε,
"εγώ ήρθα να σου αναγγείλω το πιο ευχάριστο πράγμα στο κόσμο, ΈΧΕΙΣ ΓΙΟ,
και εσύ με βρίζεις;
Επίσης σου λέω βρήκα δουλειά για να ταϊζω το μπασταρδό σου
και ακόμη ότι του βρήκα πατέρα για να μη μεγαλώσει το παιδί μόνο του.
Κι εσύ με βρίζεις; Τί έχεις πάθει;"
Ήμουνα στα πρόθυρα νευρικής κρίσης
για μια στιγμή νόμιζα ότι ονειρεύομαι,
"Θα μετρήσω ως το τρία, δεν γίνεται θα ξυπνήσω" είπα.
Έτσι κι έγινε, ξύπνησα.
Η Ηρώ ήταν ξαπλωμένη δίπλα μου, είχα ιδρώσει κι η καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή. Ανακάθισα στο κρεβάτι και σκούπισα τον ιδρώτα από τα μάτια μου.
Η Ηρώ σάλεψε δίπλα μου και μου χάιδεψε την πλάτη
ψελίζοντας νυσταγμένα "Είσαι καλά μωρό μου;".
"Καλά είμαι, ένα όνειρο ήτανε" είπα.
Γύρισα την κοίταξα, ήτανε γυμνή και γυάλιζε το δέρμα της από τον ιδρώτα, ήτανε καύλα.
Ξάπλωσα, άρχισε να με χαϊδεύει, ανέβηκε πάνω μου και μπήκα ολόκληρος μέσα της.
Ήτανε τέλεια, υγρή και σφιχτή. Ανεβοκατέβαινε σιγά στην αρχή και έπειτα πιο γρήγορα.
Ήμουν έτοιμος να τελειώσω.
"Χύνω" φωνάζω και πάω να βγω σηκώνοντάς της από πάνω μου μα αυτή κάθεται με δύναμη μια τελευταία φορά πάνω μου και τελείωσα μέσα της. Τελείωνα με σπασμούς.
Συνέχισε να κουνιέται πάνω-κάτω γρήγορα και σε λίγο είχε ολοκληρώσει κι αυτή.
Μετά ξάπλωσε πάνω μου, έτρεμε πολύ από τον οργασμό.
"Μωρό μου, ήτανε υπέροχα και μου άρεσε η έκφραση στο πρόσωπό σου όταν τελείωνες μέσα μου" μου είπε με κοφτή ανάσα.
"Μωρό μου ήταν τέλεια" της είπα.
"Αλήθεια μωρό μου πότε είναι η μέρες σου;" ρώτησα χαλαρά.
Δεν απάντησε, δεν κουνήθηκε και μετά από μια βαθυά ανάσα είπε
" Είμαι ήδη στις μέρες μου μωρό μου, λες να γίνει τίποτα;"
Δε μίλησα.
"Πάντως αγάπη μου ότι κι αν γίνει δε θα το κρατήσω, μη στεναχωριέσαι" μου απάντησε γλυκά.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήρα τα τσιγάρα μου από το σαλόνι.
Γύρισα στο κρεβάτι, κάθισα δίπλα της και άναψα ένα.
"Μωρό μου, μη φρικάρεις θα πάρω το χάπι" είπε με αγωνία,
"θα το πάρω από το φαρμακείο έξω από το σπίτι, εντάξει;".
Κάπνισα μια μεγάλη τζούρα και μετά την κοίταξα στα μάτια και της είπα
"Θες στα αλήθεια να το πάρεις το χάπι;".
"Αν είναι να ηρεμήσουμε και οι δυο, ναι μωρό μου θέλω" είπε.
Συνέχιζα να την κοιτώ στα μάτια και της λέω "Μικρό μου δεν θέλω να το πάρεις, δεν θέλω να κάνεις τίποτα". Άρχισα να κλαίω και της είπα
" Θέλω να το κρατήσεις μωρό μου; Εντάξει;".
"Μωρό μου με κάνεις χαρούμενη, με κάνεις τη πιο ευτυχισμένη γυναίκα στον κόσμο"
είπε μες στα κλάματα.
Αγκαλιαστήκαμε και κλαίγαμε μαζί.
Αγαπιόμαστε.
Μα εγώ όπως πάντα την ευτυχία την γεύομαι με πικρά χείλη.
Την προηγούμενη μέρα είχα μάθει ότι έχω καρκίνο.
Έχω τρεις μήνες ζωής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: